فعالیت کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از تاسیسات گردشگری ایلام آغاز شد

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان ایلام از آغار بکار فعالیت کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از تمامی تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام امروز 1 فروردین 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: « در راستای اجرای دستورالعمل‌های ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، به شکایات و گزارشات مردمی از تاسیسات گردشگری توسط کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه رسیدگی می‌شود.»

او افزود: « ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در استان ایلام و دیگر شهرستانهای تابعه با توجه به شیوع کرونا، به صورت شیفت بندی برای رسیدگی به وضعیت تأسیسات گردشگری و همچنین شکایات مردمی فعالیت خود را آغاز کردند.»

شنبه زاده تصریح کرد: «امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای نوروزی، وظایف و دستورالعمل‌های جدیدی به ستاد اجرایی خدمات سفر استان ها ابلاغ شده است که موظف به اجرای آن‌ها هستیم.»

او ادامه داد: «تشدید نظارت‌ها با توجه به ابلاغ دستورالعمل هایی با امضای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز رسیدگی به شکایات مردم و تأسیسات گردشگری که به استانها ارائه شده دو وظیفه مهمی است که باید در نوروز 99 به نحو احسن انجام شود.»

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر ایلام گفت: «شماره تلفن 09629 برای رسیدگی به شکایات به تمامی تأسیسات گردشگری و رصد آنلاین سامانه مذکور توسط ستاد خدمات سفر استان در ایام نوروز 99 آمادگی کامل دارد.»  

انتهای پیام/

کد خبر 139901011

برچسب‌ها